در این دوره پیشرفته با نحوه جمع آوری و پردازش داده ها در گوگل آنالیتیکس آشنا می‌شوید. شما یاد می گیرید که چگونه از پیکربندی هایی مانند Custom Dimensions، اندازه گیری های سفارشی و ردیابی رویداد استفاده کنید تا داده هایی راجع به کسب و کار خود جمع آوری کنید. این دوره همچنین تکنیک های پیشرفته تجزیه و تحلیل با استفاده از segmentation، گزارش کانال، گزارش مخاطبان و گزارش های سفارشی و همچنین استراتژی های بازاریابی مانند ریتارگتینگ و ریتارگتینگ پویا را نشان می دهد که تبلیغاتی را به مشتریان خود نشان دهید که از وب سایت شما بازدید کرده اند.

ویودیو معرفی این دوره:

مشاهده مدرک

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *